Dr Fasnachtszyschdig 2004

 

Mir geehn zrugg ins Grossbasel.

Dr Abschluss vom Zyschdig hänn mir im Hotel Basel zelebriert.
Do en aimooligi Uffnahm vo dr Bar im Hotel Basel am fimfi am Morge.

(Laider fähle bis jetzt no Bilder vo unserem grosse Zug vom Zyschdig: 'S erschte Mool, hänn mir nämmlig z'Vierte am Zyschdig kennen drummle dangg em vyylversprächende Drummelnochwuggs. Die Bildli kemme aber no.)